Cursa d’orientació escoles de Girona al Parc Migdia

Aquest tercer trimestre, els alumnes de 4t, hem fet una cursa d’orientació al Parc Migdia, organitzada pels mestres del grup de treball de trobades esportives, escoles de Girona.

Els objectius de l’activitat són:

• Treballar l’orientació, que ja s’havia introduït prèviament a l’escola, fent una jornada lúdic-esportiva.
  • Treballar en equip i interrelacionar-se amb alumnes de la mateixa edat d’altres escoles de Girona.
  • Interpretar el mapa del Parc Migdia i prendre decisions conjuntament, amb tots els membres del grup.
  • Superar de manera cooperativa les diferents proves per poder anar a buscar la següent fita.

Ho van fer molt bé i ens ho vam passar genial!

Fins la pròxima!