Consell d’Alumnes 01 de 2023-24

Aquesta setmana hem fet el primer Consell d’Alumnes del curs.

Primer de tot, hem fet la benvinguda als representants dels diferents cursos, un nen i una nena de cada classe.

Hem estat alumnes de totes les classes de primària i, en representació d’educació infantil, dos alumnes de cada classe d’I5, que han dit el que havien dit de la Castanyada a totes les classes d’infantil.

Hem parlat de la Castanyada, Halloween, els jocs de pati i Nadal. A més, hem recordat alguna norma de l’escola.

Tenim deures per les classes! Hem de parlar de les activitats que farem abans de les vacances de Nadal i recordar les normes d’escola pactades a Consell d’alumnes.