CM: Dos premis literaris a Cicle Mitjà

Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a l’Auditori al lliurament de premis que l’Ajuntament ha atorgat entre l’alumnat de les escoles de Girona que han participat als Jocs Florals.

I és que hi ha hagut dos premis al nostre cicle: un a 3r i un altre a 4t, en concret la Khaterine Lohany Rodríguez i la Marian Ibeth Álvarez, respectivament. La Khaterine ha obtingut un 3r premi de prosa amb l’escrit titulat “Una dona molt valenta” i la Marian ha obtingut el 2n premi de prosa amb l’escrit titulat “Un passeig al capvespre”. Totes dues han rebut un llibre i una planta com a premi pels seus treballs tan bonics.

Des d’aquí l’enhorabona pels premis obtinguts i animar a tots els nens i nenes a continuar gaudint de l’escriptura tot fent volar la seva imaginació.

Per veure les fotos cliqueu a Lliurament premis Jocs Florals