Cloenda del Consell d’Infants

grup consell

El Consell d’infants és un grup de nens i nenes representants de les diferents escoles de Girona. Ens reunim per proposar idees a l’Ajuntament. Aquest any ens havien proposat com millorar Girona en l’aspecte de la neteja de la ciutat. A més a més, aquest curs hem triat un lema:

“LA MILLOR NETEJA DEL MÓN, ÉS LA QUE HI COL·LABORA TOTHOM.”

IMG_1351  IMG_1352

“Hola a tots, en l’última trobada del consell d’infants, com ja veieu a la foto, em va tocar llegir en públic davant de: pares, mares, famílies, consellers, mestres, directius de les escoles de Girona, regidors i alcaldessa. Al principi estava molt nerviós però la experiència ha estat genial!”

NICOLAS DE LA PUENTE JAÑEZ

IMG_1356

“Hola a tots aquest Consell d’ Infants ha estat molt divertit, he fet amics  encara que no ens veiem més, és un plaer haver estat participant!”

MARC BATLLE MARTÍN