“Cada pas compta” Dia Mundial de l’Activitat física

Una vegada més hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF), ja que pensem que és molt important seguir les recomanacions de l’OMS i conscienciar a que els nens i nenes facin 60 minuts d’activitat física diària.

El lema d’aquest any ha estat “Cada pas compta”.

Nosaltres, com a centre del Pla català de l’Esport ens hem afegit al repte proposat des de l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, que es podia portar a terme durant el mes d’abril: La volta més original al pati”.

Els alumnes de primària han fet diferents tipus de desplaçaments amb o sense objectes, donant voltes al pati.

Esperem que en gaudiu i us entrin ganes de sortir a fer una mica d’activitat física!

A més hem seguit la proposta del  COPLEFC (Col·legi de professionals de l’Activitat física i de l’Esport de Catalunya) per celebrar el dia de l’Educació Física al Carrer i durant el dia 28 d’abril, TOTS els alumnes de l’escola (infantil i primària), vam fer Pauses Actives entre classe i classe, amb l’ajuda de tots els alumnes i mestres de l’escola! Ho van fer MOLT I MOLT BÉ!