booKtubers 3r

A l’escola estem participant en una activitat adreçada als alumnes anomenada BOOKTUBERS. El booktubers és un moviment que consisteix en triar un llibre que hagis llegit i recomanar-lo a través de la web.

La comissió de biblioteca ens va gravar i vam haver d’explicar allò que havíem preparat per recomanar el llibre: l’autor, l’il·lustrador, el títol, quina era la nostra part preferida i per què el recomanaríem.

Els vídeos seleccionats es podran veure a la Fira del Llibre Infantil i Juvenil de Girona. Una de les seves finalitats principals és la promoció de la lectura.