Apadrinament Touchtennis/ Blind Tennis 4t-P5

Hola a tots i totes!

Hi ha alguna manera millor d’acabar un projecte que ensenyant a altres alumnes a fer alguns dels jocs que hem après?

Doncs… això és el que hem fet els nens i nenes de 4t.

Dimecres 15 i dijous 16 de juny, alguns de nosaltres vam anar a les 11 amb la senyoreta d’educació física a preparar tot el material (muntar les xarxes, els cartells, distribuir les pilotes en les diferents galledes…)

A les 11:30, quan van marxar els alumnes de 2n torn de pati, van distribuir-lo tot per la pista coberta per muntar les 5 estacions previstes.

Abans de baixar els mestres que teníem a classe ens havien posat el número del grup i ens vam donar el nom de l’alumne de P5 que apadrinàvem.

A les 11:45 vam anar a la classe de P5. Els alumnes i senyoretes d’infantil ja ens estaven esperant. Vam agafar la nostra parella de la mà i vam anar cap a la pista a fer tots els jocs.

Quan vam acabar les rotacions, tots junts, ens dos equips, incloent les senyoretes vam fer un joc de llançar les pilotes a l’altre camp.

Ens ho vam passar molt bé i tothom ens va felicitar!

4t A/P5 A (Dimecres15 de juny)

4t B/P5 B (Dijous 16 de juny)