A P3 celebrem la CASTANYADA!

Bon dia, famílies!

El passat divendres dia 25, els nens i nenes de P3, i tota l’escola, vam celebrar la CASTANYADA!

Durant tot el dia podíem anar vestits de castanyers i castanyeres! Mireu que guapos i guapes estem!

Al matí, vam cantar i ballar la cançó “M’agrada la tardor!”, davant els nostres companys/es d’escola. I a la tarda, vam anar a visitar els pares i mares que torraven castanyes i, després, ens les vam menjar! Mmm! Que n’eren, de bones! Les paperines les havíem fet nosaltres uns dies abans, i també vam aprendre coses sobre la castanyera, i en vam fer un titella!

Mireu com hem gaudit!!!