A INFANTIL INICIEM EL PROJECTE “ACTIVA EL TEU PATI”

Projecte subvencionat per:

El curs passat vam detectar algunes mancances al pati d’infantil: tenim una part del pati amb moltes estructures de joc com el tobogan, els balancins, la caseta o el tipi, també el sorral; i d’altra banda, una part posterior poc rica i estimulant però plena d’ombra, superfície plana i espaiosa. La descompensació de materials de joc provoca que la distribució dels infants no sigui homogènia per tot el pati, i observem que la majoria prefereix estar a la part del davant. Això, com és d’esperar, genera més aglomeracions i conflictes a l’hora de compartir l’espai de joc.

Tenim la gran SORT de tenir un pati molt gran, i vam començar a pensar què podíem fer per enriquir aquelles parts del pati que als infants els semblaven menys atractives!🤔💡

Aquestes zones eren les següents:

Tenint en compte els interessos dels nens i nenes, i les mancances que observàvem en el pati, aquest curs, hem presentat un PROJECTE a l’AJUNTAMENT DE GIRONA per participar a la SUBVENCIÓ ACTIVA EL TEU PATI, i sabeu què? Ens l’han aprovat!! 👏🎉

Les propostes per afegir al pati són:

Una CUINETA: La que tenim és molt vella i tot i donar molt de joc no és funcional per a l’exterior. Hem optat per una cuineta a doble banda que permeti el joc a més infants.

Un ESCENARI:  Ens permetrà, entre d’altres coses, millorar la qualitat i comoditat d’algunes de les activitats d’escola: sessions de teatre, entregues de diplomes en els apadrinaments…

Zona de TIPIS de CINTES: Els tipis milloren l’estètica del pati, donant color i vitalitat a l’espai. També permeten un joc de moviment, així com un espai de trobada íntim.

Estigueu atents, que aviat us informarem de com avança aquest projecte i quina acollida té entre els nens i nenes d’infantil!!🤭

Aquest projecte ha estat possible gràcies al suport de l’Ajuntament de Girona, l’AMPA de l’escola Cassià Costal, l’equip de mestres i els nens i nenes d’infantil.

Volem aprofitar per donar les gràcies a l’Ajuntament de Girona, així com a l’AMPA de l’escola, pel seu suport econòmic.

Equip d’infantil.