6è: Un musical de pel·lícula!

L’alumnat de 6è ha anat a una sortida de música anomenada “Un musical de pel·lícula” a l’espai CaixaForum de Girona.

Primerament, ens apareixen a l’escenari una colla de 5 amics que treballen netejant una estudi de gravació de pel·lícules musicals i entre ells tenen una gran passió: cantar i ballar. Hem pogut gaudir de l’espectacle tot escoltant diferents temes musicals que sonen a les pel·lícules.

A més a més, nosaltres hem reconegut algunes melodies que ens transportaven a pel·lícules musicals com ara: La La Land, La Bella i la Bèstia, Mary Poppins, El llibre de la selva, Vaiana, Frozen, Coco, Somriures i Llàgrimes…

Per acabar, hem descobert que el cinema i la música mantenen una relació molt estreta, tant, que els personatges de les pel·lícules no poden reprimir les seves emocions i moltes vegades comencen a cantar i a ballar, .. Tot allò que sentim és tan intens que no ho podem comunicar tan sols amb paraules, necessitem un mitjà més eficaç: la música, capaç d’expressar els sentiments més profunds i d’arribar a tots els cors.

Aquí us deixem amb  unes quantes fotografies. Ha estat entretingut!!

Cliqueu a:

6è_FOTOS de la sortida

How Music in Movies Affects Emotions | IntermundiaWhat are the 25 best film scores?Film Music by OneWaleTwoLegs on DeviantArt