6è: TROBADA MULTIESPORT

Demà, dimarts 17 de gener, farem la primera trobada de l’extraescolar de MULTIESPORT. Recordeu que és una activitat subvencionada pel Pla Català d’Esport Escolar que es a oferir a principi de curs als alumnes de 6è.

Aquesta trobada, inicialment prevista abans de vacances de Nadal es va haver de suspendre a causa del temps i es va traslladar a aquest dimarts (de 16:30 a 18h, a la nostra escola).

Al matí s’ha mantingut contacte amb el Consell Esportiu del Gironès  a causa de l’onada de fred i ens ha confirmat que a dia d’avui la trobada es tira endavant ja que el servei meteorològic preveu l’arribada de l’onada més tard.

Si demà al matí ens comuniquen qualsevol novetat informarem al web entre les 12:30 i les 15h.

En cas que demà s’hagués de suspendre la trobada, es faria entrenament en horari normal (de 16:30 a 17:30).

consell-esportiu-del-gironescassialogo