5è: “Esport en cadira de rodes”

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana passada ens ha visitat la Lara, una col·laboradora de MIFAS i jugadora de bàsquet en cadira de rodes. La Lara ens ha explicat com és fer un esport en cadira de rodes i les normes i diferències que hi ha respecte els esports que es fan de peu. També ha contestat les preguntes dels alumnes sobre l’esport i la seva vida quotidiana. Després, hem agafat les cadires de rodes de MIFAS per fer l’activitat i ens hem dirigit a la pista coberta. Allà hem pogut provar les cadires, hem jugat a un joc i després hem fet partits de bàsquet. Mentre uns el feien amb les cadires, els altres el feien de peu, i així hem pogut experimentar les diferències.

Ha estat una experiència diferent, que ha agradat tant als alumnes, que s’han quedat amb ganes de repetir-la.