5è: Anem a fer el primer assaig dels Minairons!

Bon dia famílies de 5è,

Ahir dimarts 27 de febrer l’alumnat de 5è va anar a fer el primer assaig de la Cantata “Els Minairons” juntament amb altres escoles, al Centre Cultural de La Mercè.

No podem revelar gaires detalls de les cançons, però sí que podem dir que tot i ser unes cançons un xic complicades ens estem esforçant molt per treballar-les, alhora que anem descobrint QUI eren aquests éssers diminuts, minúsculs, megaforts, incansables, …milers de follets que vivien dins d’un canut d’alguns pagesos, en l’època feudal, a les nostres muntanyes catalanes.

Un cop arribats a la sala, en Sergi, el director i compositor de la cantata ja estava a punt de començar. La gran sorpresa va ser que alguns de nosaltres ens va tocar fer l’assaig just al seu cantó, és a dir, que vam pujar a cantar a  l’escenari!!! La resta de companys i companyes també vam poder seguir molt bé les indicacions perquè el teníem molt a prop nostre.

Voleu comprovar-ho?

Us deixem amb un tastet de fotos del primer assaig de les tres cançons treballades:

1- Som Minairons!

2- Un món menut

3- Lo tarter dels Minairons

Cliqueu a:

FOTOS 5è

Va ser una experiència enriquidora! A l’abril farem el segon assaig, i més endavant comunicarem amb més detall a les famílies quin dia i hora haureu de venir a veure’ns a l’Auditori. Us hi esperem!