3r B: El carilló cromàtic

Bon dia famílies!

Divendres passat, en David, el nostre company de classe, ens va ensenyar el seu carilló cromàtic a tots els nenes i nenes de 3r B.

El carilló és un instrument de percussió idiòfon que consisteix en un joc de làmines de metall (25 tecles) que quan es toquen (percudint) amb les baquetes s’escolta el seu so tan bonic!

Tots els nens i nenes vam escoltar-lo, vam parar atenció a les notes de l’escala que treballem (del Do al Sol) tocant amb les dues baquetes, vam aprendre de quina família prové aquest instrument (família de percussió) i vam fer un joc d’endevinar algunes cançonetes tot escoltant-lo (do-re-mi al jardí…).

Aquí us deixem unes fotografies. Ens va agradar molt! Gràcies per compartir-ho, David, amb tots i totes nosaltres!!!

Emoji GIFs | Tenor