2n A i B a la biblioteca escolar, la “Bibliocassià”.

Benvolgudes famílies de 2n curs,

Com ja sabeu,  la setmana passada ja vam començar a fer ús de la nostra biblioteca escolar, la “Bibliocassià”.

A la primera sessió , vam parlar de les normes que haurem de respectar a la biblioteca al llarg de tot l’any  i del funcionament per poder emportar-se a casa un llibre de préstec (com ja sabeu tenen un màxim de quinze dies per poder gaudir de la lectura). La gran majoria ja van fer ús del servei de préstec de la biblioteca amb un llibre nou a la motxilla.

També vam començar a  explicar un llibre anomenat “ Així és el meu cor” on vam fer una lectura conjunta i els alumnes van participar amb molt d’entusiasme.

Els nens i nenes de segon us presentem algunes fotografies a la nostra biblioteca.

Esperem que us agradin!

2n A

2n B

Fins la propera famílies!

CONTINUEM LLEGINT!