1r: Setmana del 25 de maig a l’1 de juny.

Hola famílies de primer! Esperem que tothom estigui bé.

Aquesta setmana segurament tots heu rebut el dossier 2. L’heu de fer a poc a poc i ben fet, si us cal ajuda ens podeu fer consultes per Tokapp o per correu electrònic. Esperem que us agradi.

Aquestes són les activitats que us proposem aquesta setmana:

• En primer lloc repassarem una mica el rellotge i les hores, és una activitat on només heu d’escoltar i recordar el que vàrem treballar a l’escola. Si teniu rellotge podeu aprofitar per practicar una mica amb  el pare o la mare.
  • També us hem preparat una activitat de comprensió, aquesta setmana en castellà. Heu de fer un dibuix, si l’espai pel dibuix us resulta petit el podeu fer en un altra foli. Ens agradarà veure els vostres dibuixos.
  • Per últim una activitat de medi, parlem de mamífers, llegiu bé l’explicació i escriviu el nom dels animals mamífers que recordeu

Ah! Molt important! Penseu a enviar-nos fotos de les activitats, la propera setmana farem un article amb les fotos que hàgim rebut abans del divendres 29 de maig.

Que passeu una bona setmana, estem en contacte.

Anna i Montse