1r- Anem cap el camp de les aromes.

El camp de les aromes, Empúries

Aquest dijous dia 21 de maig els nens i les nenes de primer hem anat a Empúries a visitar un camp on hi havia moltes i moltes herbes aromàtiques, curatives i culinàries. Hem fets sacs aromàtics amb lavanda, mmmm, quina olor que feia. També hem pogut olorar herbes com la menta, el fonoll, la marialluïsa, la farigola, etc. Ens hem rentat les dents amb sàlvia. Hem descobert que la rosella al obrir-se pot ser de diferents colors; blanca, rosa o vermella. Tot seguit hem creat la nostra pròpia plastilina relaxant i l’hem fet de color blau.

Més tard l’autocar ens ha portat al costat del mar on hem dinar, on  hem pogut jugar i fer forats a la sorra de la platja. Ens ho hem passat Súper!!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>