1a reunió de consell d’alumnes 2016-17

consellalumnes03Dilluns, 21 de novembre vam fer la primera reunió de Consell d’alumnes.

Van parlar de diferents coses:

• A tothom li va agradar molt la festa de la castanyada (cançons i menjar les castanyes que ens compra l’AMPA), tot i que els alumnes més petits tenien una mica de por dels alumnes de 6è, que al matí vam passar disfressats per les classes a cantar una cançó de Halloween.
  • Els alumnes de 6è diuen que els hi agrada molt ser els encarregats de presentar les festes.
  • Tots els cursos han comentat què faran de decoració de Nadal (als passadissos i classe).
  • Hem recordat les normes d’escola que vam establir a consell d’alumnes i hem dit que les repassarem a les classes.