♫ A música…RAINBOW COLOURS! (2nA i 2nB)

Hola famílies! Hello families!

♦ A música hem après unes cançons en anglès i aquí podreu veure’n una petita mostra d’una d’elles amb les nostres màscares dels colors de l’arc de Sant Martí.

In the Music subject we have learnt some English songs and here you can see an example of one of them with our Rainbow  masks.

♦ Primer, vam aprendre el vocabulari de la cançó, relacionat amb els colors de l’arc, algunes fruites, hortalisses i animals.

Firstly, we learned the vocabulary of the song related to the Rainbow colours, some fruits & vegetables and animals.

♦ Després, vam fer la nostra màscara amb cartolines de colors, goma eva i gomets. La vam decorar i retallar curosament.

Then, we did our own mask using some art materials such as colouring cardboards, foam and stickers. We decorated and cut it carefully.

♦ Així doncs,  després d’assajar i aprendre la cançó, ja estavem preparats per gravar-la, tot cantant-la i ballant-la  amb unes cintes de colors!! Ho voleu veure?  Segur?

So, after rehearsing and learning the song, we were ready for recording the song singing and dancing all together with some colored ribbons!! Do you want to see it? Are you sure?

♦ Preparats?…llestos…Ja!

Ready?… steady …Go!

VÍDEO 2nA

VÍDEO 2nB

♦ Per acabar, podeu veure algunes fotografies durant el procés d’aprenentatge de la cançó:

Finally, you can see some pictures during the learning process of the song:

2nA:

2nB:

♦ Ens ho vam passar molt bé!

Podeu escoltar la cançó original en aquest link del YT (youtube):

We had a great time!

You can hear the original song in this YT link:

Marta de música

3r i 4t: MÚSICA (2- 7 de juny) | Escola Cassià Costal