♪ Música curs 2018-2019 ♪

Benvolguts i benvolgudes alumnes i famílies,

Aquest any se’ns presenta un curs amb molta música!

D’una banda, farem unes sortides musicals del Caixa fòrum que segur que ens seran molt profitoses:

►  Amb l’alumnat de Cicle Inicial… farem el “Globus 2.0“.

► Amb l’alumnat de Cicle Mitjà… el “Clarinetàrium“.

► Amb l’alumnat de Cicle Superior…l’activitat “That’s a musical” i “Bufar i fer ciència“.

D’altra banda, l’escola participarà a la Cantata de l’Auditori de Girona “Tots Junts a Cantar” concretament amb el curs de 5è A i 5è B que se celebrarà a finals del mes de maig. Les famílies d’aquests cursos hi estareu convidades. Ja us informarem més endavant de tots els detalls, sobre les entrades i horaris de la Cantata…

També ens engrescarem amb els i les alumnes de  a aprendre a través d’un nou enfoc d’aprenentatge integrat de la música a través de la llengua anglesa. Treballarem una unitat didàctica sobre el JAZZ: conceptes bàsics, els seus orígens, els seus instruments, els seus principals músics llegendaris, les particularitats d’aquestes melodies, la improvització, scatting,…entre d’altres aspectes.

Finalment, -i no menys important-, celebrarem els espectacles musicals de la Castanyada i Halloween, la Cantada de Nadales al Centre Cívic, el Dia de la Pau, participació musical a les JJCC (Jornades Culturals) i la gran festa de Fi de Curs.

Molt bon inici de curs a tothom!!!

Marta Albertí ♪