♪ Festa de la PAU i xocolatada

Benvolgudes famílies de l’escola,

Dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau al pati de primària. Tots els nenes i nenes, de P3 fins a 6è vam gaudir de diverses activitats durant tot el dia:

• 💌Vam fer la lectura i l’escolta d’uns missatges de la Pau elaborats a les classes i els vam enganxar a una còpia creada de l’obra artística del pintor Picasso “Bouquet of Peace Flowers”.
  • 🎶🎼🎵Vam cantar una cançó molt bonica del Petit Príncep (El meu asteroide), tots plegats, juntament amb una coreografia acord a cada estrofa de la cançó. També vam fer un detalls realitzats a plàstica (infantil: estrelletes; 1r i 2n: llunes; 3r i 4t: volcans i fulles dels baobabs; 5è: l’asteroide i 6è les plomes tribals).
  • 😜 A l’acabar, vam ballar tots i totes plegats una coreografia tribal a ritme de djembés, a càrrec dels nens i nenes de 6è. Quin ritme!
  • ☕🍪 Per la tarda, una boníssima XOCOLATADA  amb melindros. Volem donar un gran agraïment a l’AMPA, que es va fer càrrec de totes les compres i al servei de menjador, que ens ho va preparar. Moltes gràcies!!!

Voleu veure algunes fotos? I també els vídeos de l’espectacle? Doncs pareu atenció a aquesta bonica celebració, plena de música, emoció i per acabar, l’esperada xocolatada!

FOTOS:

FOTOS XOCOLATADA: