♪ BOOMWHACKERS!!!

Amb els i les alumnes de 6è hem experimentat tocant un instrument molt divertit: els Boomwhackers!

Aquest instrument està fet d’uns tubs de plàstic, buits i oberts als extrems que corresponen a les notes musicals de l’escala. Pertanyen a la família de percussió ja que es toquen donant cops contra el terra, una part del cos o a sobre un altre tub (per exemple). També tenen diversos colors, per a que sigui més fàcil de relacionar-los amb les diferent notes.

Quan més llarg és el tub, el seu so és més greu, …quan més curt és el tub, més agut és el seu so.

Hem tocat una cançó molt xula, Banana Phone! Escolteu-la:

BANANA PHONE

Mireu, mireu… què bé ens ho hem passat! Teníem que estar molt atents per seguir-la !!! 😉