♪ Ara arriba el Carnestoltes… a 1rA i 1rB!

Bon dia famílies de 1rA i 1rB,

La setmana del 8 de febrer, a Música, vam aprendre una cançó del Carnestoltes i vam confeccionar una màscara musical molt bonica.

Aquesta és la cançó que vam estar treballant i també teniu l’àudio per escoltar-la i ballar-la tantes vegades com desitgeu:

La fitxa de la cançó:

Cançó de Carnestoltes del Pot Petit:

Aquí podeu veure com vam anar pintant i retallant la nostra màscara musical, tot dibuixant el nom de les notes, la clau de sol, algunes figures i la vam enganxar en una partitura enrotllant el full de paper.

Van quedar molt boniques i vam fer un mural al passadís de cicle inicial de l’escola.

Va ser una setmana molt divertida, juntament amb les consignes i les disfresses!!! Fins l’any que ve, Rei Carnestoltes!!!

Una abraçada,

Resultat d'imatges per a "carnival music gif"

Marta de música