Tallers

Robòtica P4

Per tancar el taller d’informàtica i robotica, hem anat a la biblioteca de l’escola amb la Loli i el Jose ( el pare de la Maria Alcantara) per jugar amb les “abelles”. El Jose també ens ha ensenyat un robot que ha fet ell. Ens ha agradat tant la robòtica i estem tant motivats que […]

Robòtica P4 Llegeix més »

LA GEOMETRIA ENS ENVOLTA

Un dels tallers que em realitzat a CM estava dedicat a la geometria. Constava de 4 sessions que a aquestes alçades de curs ja hem realitzat els 6 grups d’alumnes. La primera sessió tenia dues parts: en una primera part, per grups, tot passejant per diferents espais de l’escola, havíem de trobar elements geomètrics i

LA GEOMETRIA ENS ENVOLTA Llegeix més »

Experimentem

Els nens i les nenes del grup 3 del tallers de Cicle Mitjà hem acabat el nostre últim taller. Experiments-1. Les activitats que hem fet en les quatre sessions ens han agradat molt , hem après moltes coses i ens ho hem passat molt be. Hem experimentat amb l’aigua, amb l’aire, i també hem fet

Experimentem Llegeix més »

Experiments a Cicle Mig

Els nens i les nenes del Cicle Mig del grup 4 hem fet el taller d’Experiments. Durant les quatre sessions que ha durat hem fet els següents experiments :“per què plou?”, “aixecar un got amb un globus”, “fer galetes” i “got d’aigua cap per avall”. Tots han estat molt interessants, hem après moltes coses i

Experiments a Cicle Mig Llegeix més »

Jornada de la Pau

El dia 30 de gener a l’Escola Carles Buïgas vam celebrar el dia de la PAU. Vam fer un símbol de la PAU gegant amb tots els nens i nenes de l’escola al pati de dalt. Tots els nens de l’escola, des de p3 a 6è vam fer un Mannequin Challenge que després es va

Jornada de la Pau Llegeix més »

Jornada de la Pau

Un dia magnífic per a tots els alumnes de la escola Carles Buïgas. Vam celebrar el dia de la Pau amb un munt de activitats com per exemple: un mural que vam pintar entre tots els alumnes de l’ escola amb el símbol de la pau que vam fer a classe. També vam fer un

Jornada de la Pau Llegeix més »

Pastissos de l’amistat

Les nenes i els nens de cicle inicial hem volgut sorprendre els nostres companys d’escola obsequiant-los amb uns pastissos, ELS PASTISSOS DE L’AMISTAT. En els tallers hem elaborat uns pastissos que compartirem amb la resta de l’escola per demostrar que tots som amics, que ens estimem i ens cuidem els uns als altres, i així

Pastissos de l’amistat Llegeix més »

Visita a l’ IES Forat del Vent

Els alumnes de 6è hem visitat l’institut que tenim al  costat de la nostra escola, l’IES Forat del Vent.  Allà els alumnes de 3r d’ESO ens van proposar diferents tallers tecnològics: un de robótica, un altre d’impressora 3D i un altre que era una APP pel móbil.  A continuació vam fer la visita pel centre,

Visita a l’ IES Forat del Vent Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut