Medi ambient

Jardí de les Papallones

Els nens i les nenes de 3r. A i de 3r.B hem anat al Jardí de les Papallones. És un espai que tenim molt a prop de l’escola, en el Parc del Turonet, i que està preparat perquè visquin diferents classes d’insectes. Hem conegut plantes de diverses espècies i també hem observat en directe als […]

Jardí de les Papallones Llegeix més »

Treballem l’aigua

Durant aquest últim trimestre, els i les alumnes de 3r hem estat realitzant un projecte sobre l’aigua amb l’Àlex. Especialment, ens va cridar l’atenció comprovar la quantitat d’aigua que gastem tant a casa, com a l’escola. Així que, com a cloenda del projecte vam pensar que seria bo intentar conscienciar a tota la comunitat educativa:

Treballem l’aigua Llegeix més »

Fem d’ agents rurals

Avui ens han vingut a visitar dos Agents Rural. Primer en el pati ens han ensenyat el cotxe que porten i hem vist la diferència que hi ha amb els dels bombers. També ens han explicat quina funció tenen ells en els incendis. Després hem pujat a la classe i a través d’un vídeo hem

Fem d’ agents rurals Llegeix més »

VISITA AL CTRV

Els alumnes de 5è hem visitat el Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental. Ha estat una visita molt interessant que ens ha fet reflexionar sobre la importància de fer un bon ús dels contenidors de residus que tenim als carrers. Hem pogut comprovar que ens cal, a tots plegats, conscienciar-nos més de l’efecte

VISITA AL CTRV Llegeix més »

Visita Cim de les Àligues

El passat 4 d’octubre, els alumnes de CM vam visitar el Cim de les Àligues. Allà, vam aprendre característiques pròpies de les aus rapinyaires a través de les explicacions dels monitors i de l’observació d’aquestes aus. La visita va acabar amb una sessió de vol que ens va permetre veure les aus de ben a

Visita Cim de les Àligues Llegeix més »

Sortida a Gualba

Els nens i les nenes de primer i segon hem anat d’excursió al Parc mediambiental de Gualba, al Montseny. Hem observat el bosc a la tardor, hem fet una excursió per la muntanya, seguint un itinerari en el que havia fonts, el riu, diferents tipus d’arbres i plantes, una cascada,… Hem caminat molta estona, com

Sortida a Gualba Llegeix més »

Preparem l’hort

El divendres passat els alumnes de 6è A i 6è B van anar amb el Sr Manolo, l’avi hortolà, a preparar l’hort per la nova temporada. Vam treure pedres i arrencar males herbes. També van collir tomàquets madurs i van sembrar pastanagues  en els solcs que estaven ja preparats.

Preparem l’hort Llegeix més »

SORTIDA A LA GRANJA DE CAN PLANA

HEM ANAT A LA GRANJA DE CAN PLANA AMB AUTOCAR. ÉS LA PRIMERA VEGADA QUE ANEM D’EXCURSIÓ I ESTEM MOLT IL·LUSIONATS. TOT JUST ARRIBAR ESMORZEM, HEM D’AGAFAR FORCES! DESPRÉS DE VEURE MUNYIR LA VACA ROSITA… ENS ENSENYEN A FER EL MATÓ!! PENTINEM AL RUQUET LIBIO I DONEM UNA VOLTA AMB EL NERO. I TAMBÉ ANEM

SORTIDA A LA GRANJA DE CAN PLANA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut