Experiments

Aprenem jugant

Ens agrada molt fer feines i les fem molt bé. Cada cop podem treballar més estona mantenint l’atenció continuada. Ens estem fent grans! També aprenem jugant: a pensar, a compartir, a tenir paciència, a resoldre els conflictes amb l’altre. Estructurem el pensament, les emocions i moltíssimes altres coses que ens ajuden a créixer tant a […]

Aprenem jugant Llegeix més »

Exposició animals

Els nens i les nenes de 4t hem estudiat, a Medi, el tema dels animals. Aquesta vegada hem fet un treball en grups. Cada equip ha buscat  informació d’un grup concret d’animals, ha preparat un mural i desprès ha fet una exposició als seus companys de classe. Així tots hem après una mica més de

Exposició animals Llegeix més »

L’aparell respiratori

Avui hem fet un experiment molt interessant!!!!! Com que estem treballant l´aparell respiratori, les nostres tutores de 4t, han portat a la classe pulmons de xai, amb la seva tràquea i el seu cor. Hem pogut observar, tocar, bufar per la tràquea. Hem vist com s´inflaven els pulmons i com creixia el seu tamany .

L’aparell respiratori Llegeix més »

Jugem a construir

A l’aula “El Bosc dels Talents” hem utilitzat dos materials nous aquest curs: el Kapla i el Matador. Són dos jocs de fusta que han estat un gran descobriment, ja que amb ells hem creat diverses estructures i construccions tridimensionals. Es necessita molta atenció i concentració i, de vegades, acceptar la frustració perquè se’ns cau.

Jugem a construir Llegeix més »

Experimentem

Els nens i les nenes del grup 3 del tallers de Cicle Mitjà hem acabat el nostre últim taller. Experiments-1. Les activitats que hem fet en les quatre sessions ens han agradat molt , hem après moltes coses i ens ho hem passat molt be. Hem experimentat amb l’aigua, amb l’aire, i també hem fet

Experimentem Llegeix més »

Experiments a Cicle Mig

Els nens i les nenes del Cicle Mig del grup 4 hem fet el taller d’Experiments. Durant les quatre sessions que ha durat hem fet els següents experiments :“per què plou?”, “aixecar un got amb un globus”, “fer galetes” i “got d’aigua cap per avall”. Tots han estat molt interessants, hem après moltes coses i

Experiments a Cicle Mig Llegeix més »

EXPERIMENTEM I DESCOBRIM A P3

Els nens i les nenes de P3, durant aquest segon trimestre, hem anat a la sala d’experimentació i hem manipulat amb diferents materials, com: confeti, pintura, fang, construccions…). Hem descobert moltes coses, com ara: que barrejant, de dos en dos, el color Vermell, groc i blau fem màgia i aconseguim altres colors: Taronja i verd.

EXPERIMENTEM I DESCOBRIM A P3 Llegeix més »

Circuits elèctrics

Després d’entendre el funcionament d’un circuit elèctric i d’estudiar totes les parts que el componen, hem fet el nostre propi circuit. Alguns hem fet maquetes i d’altres jocs d’endevinalles. Però tots hem aconseguit que ens funcionés.

Circuits elèctrics Llegeix més »

Projecte cargols

A la classe de les llunes hem tingut una cargolera tot aquest primer trimestre. La vam muntar entre tots. Vam posar terra, fulles i una mica d’aigua i una reixa perquè no marxessin els cargols, però que els hi passés l’aire. Els vam observar i tocar. De tant en tant els remullàvem perquè es despertessin

Projecte cargols Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut