Les colònies (segon dia)
Segon dia de colònies.
Les colònies (segon dia) Llegeix més »
Els nens i les nenes de la classe de les Llunes hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem anat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que viuen allí i, fins i tot, els hem donat de menjar!! Ens ho hem passat molt bé!!
Anem a la granja Llegeix més »
The students of 6 grade during the course they are learning about the color and the light. Before to concluding the topic, the students of 6A have explained the process of the light to the other class. Finally, all the students have done different experiments. Els alumnes de 6è al llarg del curs han estat
The color and the light Llegeix més »
Per acabar el trimestre avui hem celebrat una jornava esportiva al camp de futbol del Fontetes. Els nens i nenes de 6è s’han encarregat de dinamitzar les activitats, inspirades en l’alimentació sostenible.
Jornada esportiva Llegeix més »
Happy Easter to everybody! Students from primary school are celebrating Easter during this week! We have looked for eggs hidden in the playground! Each egg have a description from each student and we have to guess who it who! It is so much fun! Feliç pasqua a tothom! Els alumnes de primària ho hem celebrat
Happy Easter from Carles Buïgas school! Llegeix més »
Els nens i nenes de primer he manat al mercat i a part d’aprendre un munt de paraules noves i veure quins productes tant frescos es venen al mercat municipal de les fontetes, un peixater molt simpàtic, ens ha deixat tocar crancs i llamàntols. Ha sigut tota una experiència que ens ha agradat molt. També
El passat 21 de març tot 5è vam estar aprenent que la bicicleta comença a deixar de ser una joguina i aviat serà un vehicle per tots nosaltres… això implica que ens comprometem a ser responsables i seguir les normes per no tenir accidents i respectar els altres. Ara ja podem anar junts a fer
Els alumnes de cicle superior hem conegut i practicat l’atletisme i quasi totes les seves disciplines. Primer la Sandra ens ha presentat cada prova, amb el seu reglament i la seva tècnica. Un cop hem après a fer llançament de javelina, de pes, de martell, salt d’alçada, salt de llargada, triple salt, relleus, salt d’obstacles,
OLIMPÍADES D’ATLETISME A CICLE SUPERIOR Llegeix més »
El passat dijous 3 de març, els infants del Cicle Inicial vam anar a visitar el Museu de la Xocolata. Allà vam aprendre d’on prové la xocolata i quin és el procés d’elaboració d’aquesta. També vam realitzar un taller on vam fer la nostra figura de xocolata i, a més, un dibuix amb xocolata ajudats
Museu de la xocolata Llegeix més »