Bon Nadal
Les LLUNES, els COETS i els PLANETES desitgem que passeu unes bones fetes de Nadal.
La Classe dels PLANETES vam anar de sortida al CosmoCaixa.
Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »
ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA HAN CELEBRAT LA CASTANYADA I S’HO HAN PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!
LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
I va arribar l’últim dia. Teníem moltes ganes de tornar per veure els pares però també volíem que no s’acabessin les colònies. Ens vam despertar i estava plovent, (és clar com que els indis havien fet la dansa de la pluja el dia anterior!). Vam pensar que estaria així tot el dia però en vam
Les colònies 2021 (3) Llegeix més »
Ahir a la nit no volíem dormir, només volíem estar a les lliteres xerrant amb els nostres amics. Aquest matí ens hem despertat molt aviat, preparats per un munt d’aventures. Uns hem fet feines com feien els indis, hem fabricat arc i fletxes, … i hem après la dansa de la pluja i els més
Les colònies 2021 (2) Llegeix més »
Què bé!!! Per fi ha arribat el dia de marxar de colònies. Estem tots força nerviosos i emocionats. El camí ha sigut una mica llarg però ara ja hi som. Abans de dinar hem preparat les habitacions i després ja hem començat les activitats amb els monitors i les monitores. Aquí teniu algunes fotos del
Les colònies 2021 Llegeix més »
El CRP de la localitat ens ha prestat per uns dies unes abelles molt divertides amb uns botons a l’esquena. Gràcies a aquest botons podem programar-les i plantejar-nos reptes molt i molt difícils. Hem tingut que pensar molt, preguntar, ens hem equivocat, hem tornat a provar, hem compartit, hem jugat, etc…. Tot plegat molt interessant
Fem robòtica a P5 Llegeix més »
ELS ASTRONAUTES I ELS PLANETES HEM ANAT DE COLÒNIES A “LA MARINADA”. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ, HEM CAMINAT, HEM CORREGUT, HEM JUGAT, HEM BALLAT…TAMBÉ HEM MENJAT MOLT BÉ I ENS HEM SABUT ORGANITZAR. A ESTONES ENS HEM ENYORAT UNA MICA DE CASA, PERÒ AMB L’AJUT DELS COMPANYS, LES MESTRES I ELS MONITORS HO