General

La Tardor

La classe dels PLANETES   hem tocat, olorat, tastat, observat amb detall, classificat els fruits de la tardor i, fins i tot, hem pintat amb moniatos.

La Tardor Llegeix més »

Ja tenim cartell!

Ja tenim cartell per la porta de l´aula de 3r! Hem creat el nostre propi arbre. El tronc és la ma de la nostra professora, l´Alicia. Les fulles són les nostres mans, plenes d´adjectius que ens identifiquen. Ens ha quedat un arbre ben alegre i bonic, com nosaltres!!!!!

Ja tenim cartell! Llegeix més »

Dibuixem les nostres cares

La classe dels Planetes també ha col·laborat amb la iniciativa de l’escola de decorar el passadís. La idea és que cadascú es dibuixi amb ceres, i així veure les diferències que hi ha entre les persones, i poder transmetre al mural el missatge de que ser diferents està bé. Per això a la classe hem

Dibuixem les nostres cares Llegeix més »

CELEBREM LA CASTANYADA

El dia de la Castanyada a CI va ser ben especial. Com aquest curs som les classes dels i les POLICIES i dels DETECTIUS i les DETECTIVES, no podíem deixar de banda les nostres facultats investigadores  i la nostra capacitat de treball en equip. Així que vam fer un ESCAPE ROOM i vam resoldre diferents

CELEBREM LA CASTANYADA Llegeix més »

Feelings

Feelings are very important this year, and in the english class we have decided to talk about them and work them from the smallest children in the school to the oldest ones. And this is the result. Els sentiments aquest any, és especialment important treballar-los, i és per això que des de l’àrea d’anglès hem

Feelings Llegeix més »

HALLOWEEN

This year we  prepared a  “HALLOWEEN SCAPEROOM GAME”, clues hunt game, where they had to read and follow instructions to discober  the ingredients needed  to do the màgic potion to save the world. Aquest any em preparat un petit “SCAPE ROOM de Halloween” joc de pistes en anglès, on han hagut de llegir les instruccions

HALLOWEEN Llegeix més »

Speaking

Doing a speaking class outside with the fourth grade students. Amb els alumnes de 4rt sortim al pati a fer una mica de conversa. Què bé que estem!  

Speaking Llegeix més »

TREBALLEM EL MEDI NATURAL

Els alumnes de 3r estem treballant el cos humà a l´àrea de Medi Natural. Hem buscat fotos de quan érem petits. Tots i totes érem guapíssims i  com hem canviat!!! També hem conegut les diferents etapes de la vida i buscant i retallant hem fet uns bonics murals.

TREBALLEM EL MEDI NATURAL Llegeix més »

PUNTS DE LLIBRE

Com que hem de ser uns bons lectors i lectores hem elaborat uns divertits punts de llibre monstruosos. Tenen cares ben divertides! I és que a imaginació no ens guanya ningú.

PUNTS DE LLIBRE Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut