General

Concert de Nadal 2n

Sempre estem tant atrafegats amb les coses que hem de fer ara, les coses que no poden esperar, que no ens adonem de que ens estem oblidant del que realment és important. La classe de 2n hem triat la cançó “Cel vull ser” de la pel•lícula BRAVE per recordar que sempre hem de tenir presents […]

Concert de Nadal 2n Llegeix més »

Concert de Nadal 4t

Cada vegada hi ha menys solidaritat, afecte i comprensió entre les persones. La gent escolta les notícies de famílies que s’ofeguen en el Mediterrani amb total indiferència i en el cor no se’ls desperta res. On queda la nostra humanitat? Pewr reflexionar envers aquesta frase els alumnes de 4rt hem escollit la cançó, “Girasoles”, de

Concert de Nadal 4t Llegeix més »

Actuació de Nadal 5è A

L’alumnat de 5è A afirma que s’ha de disfrutar del moment i del què estiguis fent sense pensar amb el futur; si vols alguna cosa i no la pots tenir has de gaudir del què tens en el moment, aprofitem les coses bones que les dolentes ja arribaran. Per aquesta reivindicació s’ha escollit una combinació

Actuació de Nadal 5è A Llegeix més »

Concert de Nadal 5èB

Els alumnes de 5è B reflexionem envers que a quanta gent coneixem al llarg de la nostra vida, a moltes persones, però només els amics i les amigues de veritat estan sempre al nostre costat, en els bons moments i en els més difícils. Sempre es pot comptar amb un amic de debò, mai ens

Concert de Nadal 5èB Llegeix més »

Concert de Nadal 6è A

6è A, hem pensat envers la vida, en com passa tant ràpid, que quan ens adonem ja som massa majors per fer coses que ens hagués agradat fer de petits. Hi ha que viure cada etapa al seu temps i intentar disfrutar-la. I com ens explica la cançó, Seven years ( Lukas Graham), la vida

Concert de Nadal 6è A Llegeix més »

Concert de Nadal 6èB

Els alumnes de 6è B, hem reflexionat envers que hi ha persones que es pensen que tot gira al voltant d’elles, però cal pensar també en els altres, escoltar-los, comprendre’ls, cal ser empàtics. Per a donar força hem treballat la cançó, Ciudadanos de un lugar llamado mundo, on ens explica que no hi ha ningú

Concert de Nadal 6èB Llegeix més »

CHRISTMAS TREE

The students of CS are making a Challenge Christmas and they are enjoying a lot doing the challenges to the other class. Els alumnes de CS han estat elaborant un Challenge Christmas i s’ho han passat molt bé reptant a l’altra classe.

CHRISTMAS TREE Llegeix més »

Can Olivé

La setmana passada els grups de cinquè vam fer una sortida a Can Olivé. Ens van explicar moltes coses sobre els Ibers durant la visita al museu. Seguidament vam poder veure les restes del Poblat Ibèric, les cases on vivien els nostres avantpassats, i vam poder gaudir de la vista i l’emplaçament que van escollir

Can Olivé Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut