4t VISITA EL MAC
El passat dimarts 23 de febrer, vam fer una visita al Museu D’Art de Cerdanyola. Vam fer per grups dues activitats; mitjançant fotos antigues vam conèixer la Cerdanyola del segle passat i també vam veure les obres del pintor cerdanyolenc Josep de Togores. Va ser molt interessant veure en viu obres que havíem treballat a […]
4t VISITA EL MAC Llegeix més »










