Comunitat Petits

Ha arribat el Tió!!!

El dijous al matí ha arribat  EL TIÓ  a l’escola. L’hem trobat al pati de dalt. Estava ben amagat  sota d’unes plantes. Què contents i contentes! Ara l’hem d’abrigar i donar-l’hi força menjar. I esperar si el dia 22 alguna cosa ens vol cagar

Ha arribat el Tió!!! Llegeix més »

Els coets al Click

ELS COETS HEM ANAT AL COSMOCAIXA, A LA SALA DEL CLIK. UNA SALA AMB MIRALLS, LUPES, REMOLINS D’AIGUA I VAIXELLS QUE NO S’ENFONSEN, MÀQUINES QUE ENS PERMETEN AIXECAR TRES VEGADES EL NOSTRE PES, ESTRIS PER FER BOMBOLLES DE SABÓ O MECANISMES PER FER MÚSICA O NOTAR LA FORÇA DEL VENT. UN ESPAI ON A TRAVÉS

Els coets al Click Llegeix més »

Instruments musicals

A la classe de les llunes (P-3) hem rebut la visita de tres músiques: l’Anna Carme, la Montse i la Raquel (mestres de l’Escola de Música Municipal). Ens han presentat dos instruments de vent: l’acordió i la flauta. També ens han ensenyat un instrument que no és de vent i es diu carilló. Hem aprés

Instruments musicals Llegeix més »

ART I PAU

Aquest curs el tema que ens ha de servir com a eix transversal al llarg de tot el curs serà ART i PAU. El motiu pel qual hem fet aquesta elecció és perquè trobàvem que el tema de la pau és un tema atemporal i és un valor que mai s’ha de deixar de fomentar

ART I PAU Llegeix més »

Visitem el mercat

Els nens i nenes de P-4 hem visitat un dels mercats de la localitat, el mercat de les Fontetes, i hem decobert coses molt interessants: AVUI HEM ANAT AL MERCAT DE LES FONTETES A VEURE LES PARADES DE MENJAR. HEM VIST PEIXOS… GRANS I PETITS… N’HI HAVIA UN QUE TENIA LA BOCA MOLT GRAN I

Visitem el mercat Llegeix més »

JOC DE LA TERANYINA

A p4 hem fet el joc de la teranyina que consisteix en triar un company i dir perquè ens agrada aquesta persona, després li enrotllem a la mà un tros de llana i el següent passa a triar una altra persona. És una mena de fer sociograma d’una manera divertida.

JOC DE LA TERANYINA Llegeix més »

La classe de les llunes

Els nens i nenes de la classe de les llunes (EI·3) sembla que ja s’han acostumat a la seva nova escola, la nostra. Han plorat una mica, han jugat, han escoltat contes, han cantat, ballat, han triat el nom de la mascota. I han participat en diferents activitats. Crec que ja consideren l’escola una mica

La classe de les llunes Llegeix més »

Matí de teatre

Aquest matí els nens i nenes d’educació infantil hem compartit l’esmorzar amb els nostres companys. Cadascú de nosaltres hem portat de casa fruits secs, panellets, fruits de la tardor, … i l’hem compartit amb els nostres amics. Després els nens i nenes de quart curs de primària ens han representat una obra de teatre que

Matí de teatre Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut