Ha arribat el Tió!!!
El dijous al matí ha arribat EL TIÓ a l’escola. L’hem trobat al pati de dalt. Estava ben amagat sota d’unes plantes. Què contents i contentes! Ara l’hem d’abrigar i donar-l’hi força menjar. I esperar si el dia 22 alguna cosa ens vol cagar
Ha arribat el Tió!!! Llegeix més »










