Collim enciams!!
ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!
Collim enciams!! Llegeix més »
ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!
Collim enciams!! Llegeix més »
Avui hem fet un apadrinament diferent però ens ha encantat!!! Hem fet dues tasques perquè teníem molta feina: durant una estona hem estat fent les polseres solidàries, on els padrins han ajudat als fillols fent unes boniques creacions amb molts colors i ben lluents. Ens han quedat precioses!! A l’acabar hem anat a l’aula del
Apadrinament a la fresca!!! Llegeix més »
La jornada d’avui del projecte Connectem ha estat una mica especial: ens hem dividit en dos grups com sempre, però ens hem repartit l’estona per poder fer tots el mateix. Hem estat una estona a la classe fent les polseres solidàries, els Pitagòres ens han ajudat molt als triangles, i hem pogut compartir habilitats i
Connectem a la fresca!! Llegeix més »
Els nens i les nenes de les classes dels Coets i els Planetes vam anar d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona. Allà vam poder veure i aprendre moltes coses sobre els peixos. Ara ja sabem que hi ha peixos d’aigua calenta i d’aigua freda! Allò que més ens va agradar va ser el túnel que passava
Visitem l’ Aquàrium Llegeix més »
Aquesta setmana quant hem anat a fer psicomotricitat ens hem trobat el terra de la sala plena de papers de tota mena: fulls de diari, paper de wc, tires de paper. Quina sorpresa!!! Tot seguit hem començat a bellugar-nos per sobre el paper de diferents maneres: corrent, saltant, lliscant, tirant-se per sobre, embolicant-se,…. Hi ha
El passat dimarts els nens i nenes de la classe dels planetes vam anar al Museu de Ca N’Ortadó a fer el taller “Menjar com abans”. Allà vam poder veure quins aliments menjaven els nostres avantpassats i d’on provenien: cereals, llegums, fruits secs, conserves, llet… Fins i tot els vam classificar! Després vam fer el
Museu de Ca N’Ortadó Llegeix més »
Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola). Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís. Un cop allà hem fet flors de paper, hem
Els nens i les nens de p3 hem anat a una granja i hem vist molts animals (conills, gallines, oques, ànecs, cabres, la vaca Rosita i el seu fillet, el Rosendo, cavalls, rucs, …) alguns els hem pogut tocar i tenien un pél molt suau. Ens ha ensenyat com es fa el mató i l’hem
La granja de Vallgorguina Llegeix més »
This morning the students of our school have been able to enjoy in the gym of the school two English plays made by a specialized theater company in English for schools, “Theater 4 Schools”. The P3, P4, P5, 1ST and 2nd of primary have seen the play “Hansel & Gretel” and middle and upper cycle
Theater in English Llegeix més »
Ahir ens van informar dels guanyadors de la nostra escola del concurs que organitza l’Associació de veïns en el qual fa anys que hi participem els alumnes de primària de l’escola. Primer de tot volem felicitar a tots els alumnes pel bon treball i esforç que van realitzar en la preparació dels textos. Vau treballar
Guanyadors concurs microrelats barri Canaletes. Sant Jordi 2019 Llegeix més »