Comunitat Petits

Collim enciams!!

ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!

Collim enciams!! Llegeix més »

Apadrinament a la fresca!!!

Avui hem fet un apadrinament diferent però ens ha encantat!!! Hem fet dues tasques perquè teníem molta feina: durant una estona hem estat fent les polseres solidàries, on els padrins han ajudat als fillols fent unes boniques creacions amb molts colors i ben lluents. Ens han quedat precioses!! A l’acabar hem anat a l’aula del

Apadrinament a la fresca!!! Llegeix més »

Connectem a la fresca!!

La jornada d’avui del projecte Connectem ha estat una mica especial: ens hem dividit en dos grups com sempre, però ens hem repartit l’estona per poder fer tots el mateix. Hem estat una estona a la classe fent les polseres solidàries, els Pitagòres ens han ajudat molt als triangles, i hem pogut compartir habilitats i

Connectem a la fresca!! Llegeix més »

Visitem l’ Aquàrium

Els nens i les nenes de les classes dels Coets i els Planetes vam anar d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona. Allà vam poder veure i aprendre moltes coses sobre els peixos. Ara ja sabem que hi ha peixos d’aigua calenta i d’aigua freda! Allò que més ens va agradar va ser el túnel que passava

Visitem l’ Aquàrium Llegeix més »

Sorpresa!!!

Aquesta setmana quant hem anat a fer psicomotricitat ens hem trobat el terra de la sala plena de papers de tota mena: fulls de diari, paper de wc, tires de paper. Quina sorpresa!!! Tot seguit hem començat a bellugar-nos per sobre el paper de diferents maneres: corrent, saltant, lliscant, tirant-se per sobre, embolicant-se,…. Hi ha

Sorpresa!!! Llegeix més »

Museu de Ca N’Ortadó

El passat dimarts els nens i nenes de la classe dels planetes vam anar al Museu de Ca N’Ortadó a fer el taller “Menjar com abans”. Allà vam poder veure quins aliments menjaven els nostres avantpassats i d’on provenien: cereals, llegums, fruits secs, conserves, llet… Fins i tot els vam classificar! Després vam fer el

Museu de Ca N’Ortadó Llegeix més »

Visita al MAC

Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola). Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís. Un cop allà hem fet flors de paper, hem

Visita al MAC Llegeix més »

La granja de Vallgorguina

Els nens i les nens de p3 hem anat a una granja i hem vist molts animals (conills, gallines, oques, ànecs, cabres, la vaca Rosita i el seu fillet, el Rosendo, cavalls, rucs, …) alguns els hem pogut tocar i tenien un pél molt suau. Ens ha ensenyat com es fa el mató i l’hem

La granja de Vallgorguina Llegeix més »

Theater in English

This morning the students of our school have been able to enjoy in the gym of the school two English plays made by a specialized theater company in English for schools, “Theater 4 Schools”. The P3, P4, P5, 1ST and 2nd of primary have seen the play “Hansel & Gretel” and middle and upper cycle

Theater in English Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut