Cicle Mitjà

Concurs de microrelats

Un any més els alumnes de l’escola han participat en el III concurs de microrelats “barri Canaletes”. Per tercer any consecutiu la Associació de veïns del barri de Canaletes ha organitzat  un concurs de microrelats adreçats a tota la població infantil. El diumenge al matí el Sr. Carles Escolà, alcalde de Cerdanyola, va lliurar els premis […]

Concurs de microrelats Llegeix més »

Petits escriptors

Durant aquest segon trimestre, els i les alumnes de 4t hem continuat dedicant una sessió setmanal al taller d’escriptura. Entre els textos treballats hi ha dos que destaquen per la dedicació que requerien: l’elaboració d’un diari i l’acròstic fet a partir del nostre nom. El primer ha estat un text elaborat a partir d’un treball

Petits escriptors Llegeix més »

Trobada de dansa

El passat 19 de març, els alumnes de 3r vam participar per primera vegada a la Trobada de Dansa que es celebrava a Can Xarau. També van participar les escoles Turó de Guiera i Xarau. Cada escola havia après, prèviament, una dansa tradicional catalana i quan ens vam trobar la vam haver d’ensenyar als nens

Trobada de dansa Llegeix més »

Cantada de primavera

Coincidint amb l’inici de la primavera, i per commemorar el 150 aniversari del el pintor austríac Gustav Klimt, hem celebrat a l ‘Ateneu de la localitat  la cantada dedicada a l’ART i la PAU. Durant tot el dia uns artistes entusiastes van anant desfilant per l’escenari  interpretant amb alegria i molta il·lusió cançons i danses

Cantada de primavera Llegeix més »

Elaborem una maqueta

A les aules de 4t, hem aprofitat que treballàvem el text instructiu  per elaborar la nostra maqueta tot seguint els passos indicats al text que havíem redactat prèviament. Aquests són els meravellosos resultats, fruït d’un treball en equip i gràcies a la col·laboració de les famílies. Ha estat una activitat molt engrescadora i que té

Elaborem una maqueta Llegeix més »

Collim bledes

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat a l’hort de l’escola a collir bledes. Fa uns quants mesos les vam plantar i ara que han crescut les hem pogut collir. S’han fet molt grans i maques. Desprès a classe hem escrit una recepta de cuina per poder-les cuinar a casa i menjar-nos-les.

Collim bledes Llegeix més »

Cançó per la Igualtat

Avui, a l’escola, hem baixat tots els alumnes al pati dels petits per cantar una cançó per la Igualitat d’oportunitats entre dones i homes. Després vam tastar els pastissos que les nenes i els nens de cicle inicial van fer per tots els companys de l’escola.

Cançó per la Igualtat Llegeix més »

De la masia al poble

Els dies 14 i 15 de febrer, els i les alumnes de 4t vam fer una sortida per conèixer els orígens del nostre poble, Cerdanyola. Així, a través de l’observació de diversos edificis de la ciutat i gràcies a l’ajuda de l’Òscar, el monitor que ens acompanyava, vam poder fer-nos una idea de com eren

De la masia al poble Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut