Nadal 19
Els nens i nenes de la Classe del coets, un any més, ens han ofert cançons i poemes de Nadal. Ens hem entrenat molt bé i quan ja estaven preparats li vam recitar a tots els pares, avis, tiets i amics els nostres poemes. Amb aquesta activitat us volem desitjar molt bones festes a tothom!!!!










