2021

4t VISITA EL MAC

El passat dimarts 23 de febrer, vam fer una visita al Museu D’Art de Cerdanyola. Vam fer per grups dues activitats; mitjançant fotos antigues vam conèixer la Cerdanyola del segle passat i també vam veure les obres del pintor cerdanyolenc Josep de Togores. Va ser molt interessant veure en viu obres que havíem treballat a

4t VISITA EL MAC Llegeix més »

RECOLLIDA DE BLEDES I DE COLIFLORS

Després d’un bon temps preparant l’hort: netejar de males herbes, remoure la terra, sembrar, regar, treure pedres…  Per fi, ja hem començat a recollir les nostres primeres verdures!! Abans de Nadal ja vam poder recollir les bledes i ara també unes maques coliflors. Acabem de sembrar patates i enciams, estem molt emocionats amb el nostre

RECOLLIDA DE BLEDES I DE COLIFLORS Llegeix més »

EL CARNAVAL A CICLE MITJÀ

Tot i que ha estat un CARNESTOLTES ben diferent, els alumnes de quart hem pogut celebrar-lo des de casa. Ens hem disfressat, hem preparat petits espectacles, hem fet un concurs de disfresses  i hem fet jocs. Ens ho hem passat molt bé, malgrat no poder ser a l’escola. Quan hem arribat al col·legi, els nostres

EL CARNAVAL A CICLE MITJÀ Llegeix més »

INSTAL·LACIÓ DE JOC a P4

Avui les mestres ens han preparat una sessió de psicomotricitat diferent: una instal·lació de joc d’hivern. En veure-la, ens hem entusiasmat molt perquè volíem descobrir què hi havia darrera de la cortina de fulls de paper. Ens hem imaginat que eren unes portes que ens endinsaven en una cova i, a la de tres, hem

INSTAL·LACIÓ DE JOC a P4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut