CS-Taller de BATUCADA
El passat dijous, els i les alumnes de cicle superior van posar a prova el seu ritme en un taller de Batucada. Batucada de cinquè. Batucada de sisè.
CS-Taller de BATUCADA Llegeix més »
El passat dijous, els i les alumnes de cicle superior van posar a prova el seu ritme en un taller de Batucada. Batucada de cinquè. Batucada de sisè.
CS-Taller de BATUCADA Llegeix més »
Ahir els alumnes de 5è vam anar al Bosc Vertical. Va ser una gran experiència el poder pujar i desplaçant-se per sobre els arbres així com, compartir moments de conversa i joc amb el grup classe. Ens ho vam passar d’allò més bé, segur que repetim!
Sortida al Bosc Vertical Llegeix més »
Les dues cooperatives que els alumnes de Cicle Superior van crear el curs passat, Pincelart i Bumart, per fi poden continuar i finalitzar el projecte iniciat a 5è i que es va veure aturat per la pandèmia. Us ensenyem alguns dels productes que posaran a la venda el proper dia 21 de maig a l’escola.
MERCAT EMPRENEDORIA Llegeix més »
I va arribar l’últim dia. Teníem moltes ganes de tornar per veure els pares però també volíem que no s’acabessin les colònies. Ens vam despertar i estava plovent, (és clar com que els indis havien fet la dansa de la pluja el dia anterior!). Vam pensar que estaria així tot el dia però en vam
Les colònies 2021 (3) Llegeix més »
Aquests dies estem experimentant el funcionament dels circuits elèctrics. Per grups hem estat provant fins aconseguir encendre les bombetes. Resulta tan emocionant!!!
CIRCUITS ELÈCTRICS Llegeix més »
Els i les alumnes de primer anem descobrint diferents tipologies de text i cada cop ens atrevim a fer més creacions. Aquesta vegada ens hem endinsat al món de la publicitat i, en petit grup, hem elaborat els nostres anuncis. El primer pas va ser pensar quin producte volíem anunciar. Cada grup es va inventar
Per Sant Jordi, els nens i les nenes de P4 hem preparat una endevinalla!! Ha estat molt divertit! Hem escollit un animal, el que més ens ha agradat a cadascú, i hem donat pistes fins que els altres l’han endevinat. Perquè els pares i les mares poguessin passar-s’ho tan bé com nosaltres, hem preparat unes
Sant Jordi a la classe dels coets Llegeix més »
Ahir a la nit no volíem dormir, només volíem estar a les lliteres xerrant amb els nostres amics. Aquest matí ens hem despertat molt aviat, preparats per un munt d’aventures. Uns hem fet feines com feien els indis, hem fabricat arc i fletxes, … i hem après la dansa de la pluja i els més
Les colònies 2021 (2) Llegeix més »
Què bé!!! Per fi ha arribat el dia de marxar de colònies. Estem tots força nerviosos i emocionats. El camí ha sigut una mica llarg però ara ja hi som. Abans de dinar hem preparat les habitacions i després ja hem començat les activitats amb els monitors i les monitores. Aquí teniu algunes fotos del
Les colònies 2021 Llegeix més »
Hem vist i tocat cavalls. També els hem donat de menjar. Ens han ensenyat unes fotos on es veien les parts del cavall, i ens han explicat que als cavalls els posen unes ferradures a les peülles que no els hi fan mal. Els cavalls eren molt bonics. La Xus ens ha explicat moltes coses
La classe dels Planetes hem anat a visitar el Castell de Sant Marçal de Cerdanyola. Llegeix més »