novembre de 2019

QUIN DIA MÉS DIVERTIT!!

Els alumnes de Cicle Superior hem celebrat una bona Castanyada. Primer hem fet un taller d’atrapasomnis que ens han quedat ben bonics, i després hem esmorzat tots plegats al pati. A la tarda ens hem reunit tots els companys i companyes de 6è per explicar-nos històries de misteri que havíem preparat en petit grup. Ha […]

QUIN DIA MÉS DIVERTIT!! Llegeix més »

Programem jugant

Avui els alumnes de 4t i P5 hem fet alguna de les activitats previstes per a la setmana europea de la programació. Els nens i nenes de P5 hem fet el joc del laberint y els alumnes de 4t el Lightbot. Tots dos jocs educatius que ens ajuden a millorar les habilitats per utilitzar la

Programem jugant Llegeix més »

Fem Psicomotricitat

Els nens i nenes de P3 hem començat a fer psico, i ja hem fet la primera sessió. Després de posar-nos uns mitjons especials de psico, per no relliscar, seiem al terra, ens preparem i la Montse ens explica la feina que farem i com ens organitzarem. Ja hem aprés moltes coses i a través

Fem Psicomotricitat Llegeix més »

Som la classe dels Planetes!!!

Els nens i les nenes de P5 estem molt contents i contentes de ser la classe dels planetes!!! La setmana passada vam fer un mural dels planetes per decorar el nostre racó. Vam pintar amb pintura i vam descobrir que barrejant podíem fer diferents tonalitats. Ens ho vam passar d’allò més bé! Us deixem un

Som la classe dels Planetes!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut