2016

Convocatòria de reunió extraordinària de l’AMPA 10/10/16 (Amiant) i Acta de la reunió

amiant_ampa_post

Benvolgudes families, Us informem que el proper dilluns dia 10 d’octubre a les 16:45 h hi haurà reunió EXTRAORDINARIA de l’ampa.   La reunió es realitzará a la biblioteca de l’escola, seguint el següent ORDRE DEL DIA: 1. Amiant : actuacions realitzades fins la data, situació  actual  i passos a seguir. 2. Dubtes i preguntes. Us comuniquem que […]

Convocatòria de reunió extraordinària de l’AMPA 10/10/16 (Amiant) i Acta de la reunió Llegeix més »

Adaptació P-3

Avui ha estat un dia molt especial, els nens i nenes del segon grup de p-3 han començat avui el cole. Però, de petitons res, mireu com juguen a classe, al pati, com mengen… quina autonomia!!! i amb quina il·lusió i alegria!!! ja tenim ganes que sigui dimecres per tornar al cole i conèixer ja

Adaptació P-3 Llegeix més »

Comencem nou curs

Comencem  el nou curs amb alegria, molta il·lusió, abraçades, petons, alguna llàgrima dels petitons, poquetes, les justes, també  algun company nou, els padrins ens acompanyen el primer dia al  pati…. Quines ganes de començar!!!  tenim materials nous, reciclem els vells…  Ens esperen un munt de projectes nous i moltes, moltes coses per descobrir.

Comencem nou curs Llegeix més »

Gimkana

Per celebrar l’arribada de l’estiu aquesta setmana hem fet a l’escola una gimkana ben refrescant. Dotze proves repartides per tot el pati on grans i petits han participat demostrant les seves habilitats en cada estació.

Gimkana Llegeix més »

Recollim enciams

El dilluns 18 d’abril els astronautes i els planetes varem anar a plantar encians i cebes a les jardineres del pati, hem vist com han anat creixent a poc a poc i ha arribat el dia d’agafar-les. Estem molt contentes i contents. Gràcies senyor Manolo, l’estimen molt.       Poema “El meu hort”

Recollim enciams Llegeix més »

Catalunya en miniatura

El passat dia 2 de Juny vam anar d’ excursió a Catalunya en miniatura. Va ser fantàstic!!! vam fer un circuit de tirolines i escalada pels arbres. Feia una mica de por, però ens vam atrevir i va ser xulíssim. Poder veure també edificis espectaculars en miniatura i passejar amb trenet ha estat tota una

Catalunya en miniatura Llegeix més »

Llibre de receptes

Per Sant Jordi els alumnes de 3r A i B van elaborar un llibret de receptes, detallant els passos a seguir per tal de cuinar coses boníssimes. Per acabar el curs amb la panxa contenta, hem celebrat un esmorzar de germanor aprofitant aquestes receptes boníssimes. Ha estat fantàstic poder tastar coses fetes amb il•lusió per

Llibre de receptes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut