Caga Tió

El Caga Tió ha arribat i els nens i nenes d’educació infantil li hem donat la benvinguda. Li hem fet molts petons i abraçades, li hem cantat una cançó i després ens ha cagat molts regals.

El tió i el patge arriben a l’escola

Els últims dies d’aquest trimestre han estat un dies intensos però plens de màgia i alegria. El patge reial ha vingut a recollir les cartes dels mes petits i el Tió ens ha cagat un munt de regals. Moltes gràcies Tió!!!

Cantada infantil

Uns dies abans de l’arribada de l’hivern, els nens d’educació infantil ens han fet viure uns dels moments més especials del curs: La cantada de nadal.

Cantada primària

Al llarg d’aquest curs, per commemorar el 25è aniversari de les olimpíades de 1.992 celebrades a Barcelona, al nostre centre realitzarem diverses activitats relacionades amb aquest tema.
El dimecres dia 14 va tenir lloc la primera d’aquestes activitats a l’Ateneu de la localitat. Els alumnes de… Llegeix més»

El sistema nerviós

Els alumnes de sisè hem estat treballant el sistema nerviós central i perifèric i, per finalitzar, ham realitzat un treball sobre l’encèfal i les neurones i ho hem exposat davant dels companys.

L’edat moderna

Les noies i nois de 6è hem estat estudiant els aspectes i fets més destacats de l’edat moderna, per això, hem preparat diferents escenes de teatre i ens hem posat a la pell dels personatges més destacats de l’etapa per a poder escenificar moments històrics… Llegeix més»

Visitem els bombers

Els nens i nenes de la classe dels bombers hem anat a veure el parc de bombers de Bellaterra. Ens han explicat moltes coses i per finalitzar ens han portat a fer una volta amb el camió.
Ens ho hem passat molt bé i hem aprés… Llegeix més»

Els músics de 2nB

La classe de 2n B hem rebut les visites de dos pares dels alumnes de la classe que ens han ensenyat coses dels músics.
L’Héctor, el pare del Romeu, va venir amb la guitarra i ens va tocar i cantar unes cançonetes. També ens va explicar… Llegeix més»

Plantem espinacs i bledes

A començament d’ octubre, els alumnes de 4t  vam anar a plantar espinacs a l’ hort de l’escola.  Mentre que els de 3r  vam plantar bledes. El Sr. Manolo portava les llavors i ens va ensenyar com fer-ho. Després les vam regar.  Avui hem recollit… Llegeix més»