Caga Tió
El Caga Tió ha arribat i els nens i nenes d’educació infantil li hem donat la benvinguda. Li hem fet molts petons i abraçades, li hem cantat una cançó i després ens ha cagat molts regals.
El Caga Tió ha arribat i els nens i nenes d’educació infantil li hem donat la benvinguda. Li hem fet molts petons i abraçades, li hem cantat una cançó i després ens ha cagat molts regals.
Els últims dies d’aquest trimestre han estat un dies intensos però plens de màgia i alegria. El patge reial ha vingut a recollir les cartes dels mes petits i el Tió ens ha cagat un munt de regals. Moltes gràcies Tió!!!
El tió i el patge arriben a l’escola Llegeix més »
Uns dies abans de l’arribada de l’hivern, els nens d’educació infantil ens han fet viure uns dels moments més especials del curs: La cantada de nadal.
Cantada infantil Llegeix més »
Al llarg d’aquest curs, per commemorar el 25è aniversari de les olimpíades de 1.992 celebrades a Barcelona, al nostre centre realitzarem diverses activitats relacionades amb aquest tema. El dimecres dia 14 va tenir lloc la primera d’aquestes activitats a l’Ateneu de la localitat. Els alumnes de primària van fer una impressionant demostració de diferents esports
Cantada primària Llegeix més »
L’AMPA de l’ Escola Carles Buïgas us desitja Bones Festes i Pròsper any 2017
L’AMPA us desitja Bones Festes Llegeix més »
Els alumnes de sisè hem estat treballant el sistema nerviós central i perifèric i, per finalitzar, ham realitzat un treball sobre l’encèfal i les neurones i ho hem exposat davant dels companys.
El sistema nerviós Llegeix més »
Les noies i nois de 6è hem estat estudiant els aspectes i fets més destacats de l’edat moderna, per això, hem preparat diferents escenes de teatre i ens hem posat a la pell dels personatges més destacats de l’etapa per a poder escenificar moments històrics i esdeveniments representatius de l’edat moderna.
Els nens i nenes de la classe dels bombers hem anat a veure el parc de bombers de Bellaterra. Ens han explicat moltes coses i per finalitzar ens han portat a fer una volta amb el camió. Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltes coses!!!
Visitem els bombers Llegeix més »
La classe de 2n B hem rebut les visites de dos pares dels alumnes de la classe que ens han ensenyat coses dels músics. L’Héctor, el pare del Romeu, va venir amb la guitarra i ens va tocar i cantar unes cançonetes. També ens va explicar les parts que té una guitarra. El Xavi, el
Els músics de 2nB Llegeix més »
A començament d’ octubre, els alumnes de 4t vam anar a plantar espinacs a l’ hort de l’escola. Mentre que els de 3r vam plantar bledes. El Sr. Manolo portava les llavors i ens va ensenyar com fer-ho. Després les vam regar. Avui hem recollit la primera collita d’ aquestes verdures. A 3r hem fet
Plantem espinacs i bledes Llegeix més »