TALLER PRIMERS AUXILIS P5

Els nens i nenes de P5 de la nostra escola participen en el projecte RCParvulari, juntament, amb altres escoles del Baix Llobregat.

Per aquest motiu, aquest matí els nostres alumnes han rebut la visita de dues infermeres i han realitzat un petit taller. Més endavant, farem una altra activitat pràctica.

Justificació

S’ha pogut observar que donar una bona formació de Reanimació Cardiopulmonar en la població és fonamental per poder arribar a salvar vides abans de l’arribada dels sanitaris. Doncs bé, aquest projecte es centra en la població infantil, concretament en els alumnes d’educació infantil (P5).

Dins de l’anella de la RCP, s’ensenyarà als alumnes a com “demanar ajuda”.

• Dotar dels coneixements als alumnes d’educació infantil de P5.
  • Avaluar si els alumnes de P5 aprenen, integren i retenen els coneixements al llarg del temps.
  • Dissenyar i validar un qüestionari que és l’eina que es farà servir per avaluar tot l’explicat anteriorment.

Properament, al bloc de P5 trobareu imatges de la sessió.