SANT JORDI

Avui hem celebrat Sant Jordi a l’escola!!

Al matí hem fet tallers de:

– Teatre en anglès (els actors eren els nostres alumnes de 4t)

– Relaxació

– Taula de llums

– Barrets i corones

– Maquillatge

– Punts de llibre

– Roses

– Vitralls

– Balls

– Punteria

– Titelles

– Collarets

– Jocs medievals

Els alumnes han anat passant pels diferents tallers, els més petits acompanyats/des per alumnes voluntaris/àries de 6è.

En acabar els tallers, per grups, hem anat sortint a visitar la paradeta de llibres que ens han muntat els pares i mares de l’AMPA. Aprofitem per donar-los les gràcies, ja que any rere any col·laboren amb nosaltres a organitzar aquesta Diada tant especial. A més, ens han regalat lots de diccionaris per les aules de Cicle Mijtà i Superior, i diferents col·leccions de llibres per Cicle Infantil i Inicial!

A la tarda, hem sortit tots a la pista per a celebrar els Jocs Florals. Els guanyadors de cada nivell han recollit el seu premi amb el Diploma per tal que puguin recordar aquest dia tan especial. Ha estat molt emocionant!

Aquí teniu els guanyadors i guanyadores:

P3: Ian Más

P4: Martina Sánchez

P5: Uriel Barriga

1r: Núria Trullà

(Com que la Núria no ha vingut, la Mirian de la classe li ha recollit el premi).

2n: Jihan El hammouti

3r: Victor Montero

4t: Hugo Laguna

5è: Inés Orduña

6è: Teo Montero

MOLTES FELICITATS!!!

I aquí teniu una foto de grup amb els nostres alumnes representats al Concurs de l’Ajuntament.

Us deixem una cançó de Sant Jordi, que agrada molt als més petits/es de l’ecola.