Festa local: 30 de novembre.

Benvolgudes famílies,
Us recordem que demà divendres 30 de novembre és festa local a Sant Andreu de la Barca, i que per tan l’escola romandrà tancada.
Atentament,
La direcció del centre.

Dia de la música

El passat 22 de novembre vam celebrar el Dia de la música a la nostra escola.

Volem agrair a tots i totes les participants l’esforç i l’entusiasme dipositat per a fer aquest dia una gran festa. Per aquest motiu us hem preparat un vídeo com a mostra d’agraïment.

Esperem que sigui un bonic record!

Bona castanyada!!!!

Un any més celebrem la castanyada i també Halloween a l’escola Can Salvi.

Esperem que tingueu unes bones festes de Tots Sants i ens retrobem el dilluns!

APILO XII

Des de l’escola us agraïm la vostra col·laboració en el projecte Apilo XII de recollida de piles usades.

Continuem així!!!! Posem-nos les piles!!!

SORTIDA P5: LA VEREMA

El proper dimarts 2 d’octubre els nens i nenes de P5 farem la Verema. Anirem a l’Estol, una casa de colònies situada a Sant Martí Sarroca, a l’Alt Penedès. Segur que ens ho passarem d’allò més bé tot trepitjant raïm!

Resultat d'imatges de verema

DONES, CIÈNCIA I DESCOBRIMENTS

Enguany el tema de l’escola serà “Dones, ciència i descobriments”. Serà l’eix vertebrador amb el qual es treballaran diferents aspectes, per exemple els noms de les classes, la decoració de l’escola, etc.

Benvinguts al nou curs 2018-2019!

Ja ha arribat el moment de retrobar-nos! Estem segurs que heu passat un estiu genial, on heu descansat i carregat piles per tornar amb moltíssimes ganes.

En un parell de dies ens veurem a l’escola amb moltes coses noves per aprendre, compartir i gaudir.

Així que….

BENVINGUTS !!!!!

Resultat d'imatges de benvinguts al cole