EL TIÓ

AQUESTA TARDA HA SONAT LA CANÇÓ DE L’ONCLE BUSCALL I ELS NENS I NENES D’INFANTIL I CICLE INICIAL HEM SORTIT A BUSCAR EL TIÓ. AIXÒ SÍ, ENS HEM ABRIGAT MOLT BÉ PERQUÈ FEIA MOLT FRED.

HEM SORTIT CORRENTS AL PATI: HEM MIRAT AL PATI D’INFANTIL, A… Llegeix més»

ROBA CONCERT DE NADAL

PEL DIA DEL CONCERT ELS NENS I NENES HAN DE VENIR VESTITS DE LA SEGÜENT MANERA:

• P3: samarreta vermella i pantaló o faldilla de color negre.
  • P4: samarreta negra i faldilla/ pantaló negre o blau fosc.
  • P5: samarreta blanca i faldilla/ pantaló negre o blau fosc.

TEATRE CICLE INICIAL

El proper dilluns, 27 de novembre per la tarda els nostres alumnes de cicle inicial aniran al teatre Núria Espert a veure l’obra CONTES AMAGATS de la Companyia Gros.
Els alumnes que van a dinar a casa hauran d’anar directament al teatre a les 15:00h. I… Llegeix més»

SIMULACRE

Us informem que avui a l’escola hem fet el simulacre!!

L’objectiu és que l’alumnat, el professorat i el personal d’administració i serveis conegui com ha d’actuar en cas d’emergència.

Imatge relacionada

FESTA DE LA MÚSICA

El 22 de novembre se celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona.
Durant segles, aquesta diada es commemorava amb una processó amb tota clase d’instruments.

Nosaltres per celebrar-ho com cal, hem vist diferents actuacions d’alumnes tocant instruments i diferents balls. Ha estat molt divertit.

FELIÇ DIA DE LA MÚSICA!!!!!!!