Santa Cecília 2016. CRIDA ALS MÚSICS DE L’ESCOLA !!!!

S’acosta Santa Cecília,”Dia de la Música”. A l’escola ho celebrem el proper divendres, 18 de novembre.

DSC_0421

A la nostra comunitat educativa tenim el privilegi de comptar amb força mares, pares, amics  i mestres amants dels instruments i bons artistes !

Ens agradaria en aquest dia especial tornar a oferir  als nens i nenes  aquestes audicions  a l’hora d’entrar i sortir: que els músics en directe  substitueixin  la música enllaunada aquesta diada!  Gaudir del luxe d’escoltar música en directe a l’escola!

Així, doncs, us fem aquesta crida: la veu i qualsevol instrument que toqueu, la peça que preferiu, sols o en grup. Com us agradi, serà un plaer per a tots!

Si us ve de gust, us convidem a apuntar el vostre nom al full PENJAT a  consergeria o enviant-nos un missatge a ceipcanmanent@xtec.cat. Quan abans us apunteu abans podrem organitzar-ho tot…

Us hi esperem i moltes gràcies!

INFORMACIÓ DELS HORARIS

• Estona d’entrada al matí: de 9.00 a 9.25
  • Estona de sortida a la tarda: de 16.20 a 16.50  (obrirem la porta de l’escola a les famílies 10  minuts abans)

“CONCERTS A L’AULA”

També obrim la possibilitat que vingueu a tocar dins l’aula  alguna estona del mateix divendres. Si us podeu oferir  per aquest concert, parleu directament amb la mestra del vostre nen o nena. Animeu-vos-hi!