Cantània 2016. BABAUA. Les desventures de Mimí

Aquest curs preparem de nou una Cantània,BABAUA. Les desventures de Mimí”. Com cada any és una cantata nova que l’han compost especialment per el projeBABAUA. les desventures de Mimícte Cantània 2016.

Aquest any el compositor és en Jordi Domènech cantant, pianista i autor de diverses composicions per a cor. I l’autor del text és en Pere Riera dramaturg, director de teatre i professor de l’Institut de Teatre de Barcelona.

Què és Cantània?

“Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a la seva aula i concerts finals interpretats per l’alumnat inscrit. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells/es, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tothom.”
En aquest vídeo, que és va fer per commemorar el 25 aniversari d’aquesta activitat, ens ho expliquen d’una manera molt amena i emotiva la gran experiència que viurem tant nosaltres participant-hi, com les nostres famílies quan vinguin al concert.
Cantània 25 anys
BABAUA. Les desventures de Mimí.
Si voleu saber una mica de que va
Sinopsis
“La Mimí és una joveneta càndida i innocent, que viu preocupada pel seu aspecte, per la seva
coqueteria. Amoïnada per la dificultat de trobar promès, desencisada perquè cap dels seus