5è | Projecte EDAT MITJANA

Famílies i alumnes,

A continuació us deixem per una banda un a documentació de tot el projecte realitzat a 5è (Panteres i Fènix) sobre l’Edat Mitjana i, d’altra banda, un grup d’alumnes, de forma voluntària, han volgut gravar un programa sobre l’Edat Mitjana. Han pensat com volen que sigui, han redactat tot el que volen dir i, finalment, ho han gravat. Esperem que us agradi.

Enllaç per escoltar el PODCAST EDAT MITJANA

Els voluntaris i voluntàries que han fet el programa de ràdio:

1. Clara Roure

Ha sigut molt interesant fer aquest projecte ja que era un tema que desconeixia.

Ens ha portat molta feina preparar-ho tot però tot i això ha valgut molt la pena.