Voluntaris i voluntàries lectores

Acabem el curs fent la cloenda del 3è any consecutiu del voluntariat lector. Des de l’escola volem agrair immensament a totes aquelles persones que, any rere any, s’animen a apadrinar un grup d’infants de la comunitat de mitjans  per acompanyar-los en el gust per la lectura.

Aquí us deixem uns comentaris que ens han regalat alguns dels nostres voluntaris lectors i voluntàries lectores en la relació a la seva experiència:

“Avui ha estat el meu darrer dia com a “avi lector”. Acaben uns mesos per a mi molt enriquidors en els quals he sigut molt feliç comprovant els progressos, alguns espectaculars, dels meus petits lectors. Alhora he après moltes coses d’ells….” (Genís, avi d’alumnes de P4 i 2n).

“Vull agrair la generositat de Can Manent i dels petits protagonistes per haver-nos deixat participar d’aquesta fantàstica aventura. Ha estat un privilegi inoblidable” (Toni, pare d’una alumna de 1r).

“A punt  de tancar el curs us vull agrair la oportunitat que m’heu donat de participar en l’aventura de l’aprenentatge de la lectura . M’ho he passat molt bé. Desitjo que l’entusiasme que teniu ara en la descoberta de llibres us acompanyi tota la vida …” (Pilar, àvia d’una alumna de 2n).

“Gràcies a l’escola, mestres i altres voluntaris i voluntàries per aquesta iniciativa! És un privilegi poder gaudir d’aquestes propostes” (Meritxell, mare d’alumnes de P4 i 3r).

“Moltes gràcies per tots els moments compartits …” (Paqui, mare d’una mestra de l’escola).