Renovacio del Consell Escolar 2018

Resultat de les eleccions per la renovació del Consell Escolar, sector pares i mares.

Resultats de les votacions del representants de  les  famílies:
Participació d’un 13% de famílies;  57% de mares i un 47 % de pares.
Vots emesos 181 repartits de la següent manera:

Oriol Bayó Puxan 61 vots

(pare d’en Kai de 1r.A, de l’Aran de 4t.B, de l’Akira de 4t.A.)

Laura Hernádez Sánchez 46 vots

( mare de la Melian  de 1r.B)

Luna Font Salinas 44 vots

(mare d’en Leo de P4B)

Jordi Garrell Casanovas 30 vots

(pare del Jan de P5B)

Una vegada completat el procés de renovació que manava la  Resolució ENS/2232/2018 d’1 d’0ctubre que  es va publicar el 5 d’octubre al DOGC , el nou Consell Escolar quedarà constituït pels següent membres:

• Representants de famílies: Marta Valls, Alejandra Becerríl, Núria Gual, Oriol Bayó Puxan i Laura Hernádez Sánchez
  • Representants de mestres: Blanca Montero, Vanessa Soro, Rosa Hernández, Glòria Castella Pujol i Jordi Ortega Gonzàlez.
  • Representant de l’Ajuntament : continua amb la representació la  Isabel Sallés Gel
  • Representant de l’AFA :  pendent de dessignar.
  • Representant del Personal d’Administració i Serveis: Anna Sala