RECURSOS PER P5: setmana del 25 de maig

Aquesta setmana tenim una barrejadissa de propostes. Algunes d’elles ens arriben des de cantons diferents:

PROPOSTA CIENTÍFICA

La Monste, mestra d’educació especial  de l’escola, ha preparat un experiment de ciències que podreu fer d’una manera molt senzilla i amb un resultat força interessant. Només necessiteu aigua, un glaçó, un cordill i … alguna coseta més. Podreu trobar-lo al bloc de l’escola, a l’apartat de P5.

PROPOSTA MATEMÀTICA

La Mireia (estudiant de pràctiques a la classe de les Abelles), ens proposa una activitat ben senzilla per fer amb qualsevol tipus de material que pogueu trobar per casa. Es tracta de fer seriacions seguint un patró. Aquí us deixem un vídeo explicatiu.

PROPOSTA ARTÍSTICA

• També us demanem un dibuix de vosaltres mateixos/es fet amb retolador negre sense pintar. Com us surti estarà bé!
  • Finalment, amb les flors i fulles recolectades la setmana passada, us proposem fer una composició artística. Us facilitem alguns exemples que us puguin servir d’inspiració, però eps! Sense copiar-los! Volem veure que se us acudeix a vosaltres! Poseu un títol a la vostra creació.

Feu-nos arribar els retorns al nostre correu electrònic ( calixtev@gmail.com,  vsoro2@xtec.cat )

I tal i com vam prometre, aquí us deixem el final del conte de l’ Ogre, el llop, la nena i el pastís. Us hem de dir que les vostres respostes ens han al·lucinat. Els vostre enginy i la vostra creativitat no tenen límits. Sou increïbles!

Aquestes només són algunes d’elles…